måndag 7 september 2015

Astrologi, Distanshealing, Feng Shui, Kartomanti, Automatskrift Spåbok


KARTOMANTI (spå i kort)

Önskar du vägledning angående ekonomi, arbete, relationer, kärleken, boendet eller i det som du är i?
Via korten som verktyg vägleder jag dig i ditt på samma sätt som jag gjort de sista 40 åren och också om så önskas hur du går till väga för att stärka/dämpa olika områden i ditt liv inom karriär, kärlek, ekonomi och hälsa via ditt personliga Feng Shui.
Du når mig säkrast mellan kl 11.00-14.00 samt 17.00-22.00 på 09391147106
Kostnad:16.90 kr/min

Önskar du svar via pm eller mail? Skriv då ner dina frågor till mig via pm eller mail stina.westerblom@live.se
Ställ så många frågor du önskar få svar på så specifikt som möjligt för bästa svar. Dina frågor bör gälla dig själv i relation med personer och ting.
Betalning sker då i förskott antingen via swich eller konto i Handelsbanken.  Swich och kontonummer får du av mig efter beställning.
Kostnad: 300:-

 FENG SHUI

Säkert har du läst om vad Feng Shui är och nosat lite i detta ämne. Att inreda med hjälp av Feng Shuin  när man väl har kommit på hur den fungerar är ett rent nöje:-). För mig har det tagit många år att förstå mig på denna variant. Men ett enkelt sätt är att varje väderstreck har sitt element Jord, vatten, eld, trä och metall. Dessa element kan förstöras, förstärkas eller bevaras med olika material, färger och former.
JORD som tillhör SYDVÄST samt NORDOST är keramik, rektangulära, fyrkantiga former och  jordfärger. Förstärks av eld och förstörs av trä samt försvagas av metall.
 ELD tillhör SÖDER som är eld, eldfärger och spetsiga triangel former. Bevaras av eld, förstärks av trä, försvagas av jord och förstörs av vatten.
 VATTEN tillhör NORR som är glas, vatten, svart, blått och vågiga former. Bevaras av vatten, förstärks av metall, försvagas av trä och förstörs av jord.
VÄST och NORDVÄST är metall, cirklar och runda former, vit och metallfärger. Bevaras av metall, förstärks av jord, försvagas av vatten och förstörs av eld.
Tanken är då att ha de rätta materialen, formerna samt färger i rätt väderstreck. I den personliga Feng Shuin har du 4 väderstreck som passar dig bäst medans de andra 4 bör du undvika så mycket det går i viktiga sammanhang.
Önskar du en personlig Feng Shui konsultation behöver jag dina personsiffror (ej de fyra sista) samt helst också en planritning på ditt boende med Norr läget markerat. I detta får du veta vilka dina väderstreck som är mest positiva just för dig och vad du bör tänka på samt göra för att förstärka de olika väderstrecken. För mer info, kontaktar du mig via pm eller mail stina.westerblom@live.se
Konsultationen sker via mail eller pm.
Kostnad 300:-





 ASTROLOGI
Detta sätt att sia på har varit min favorit sen slutet på 70- talet och det roliga i det är att ett medium jag var hos för många år sedan sa att jag varit en känd astrolog i Persien till högt uppsatta personer i ett tidigare liv:-)

Önskar du ett personligt horoskop inkl framtids eller ett relationshoroskop (partner, barn eller arbetsrelaterat) med framtid, behöver jag personnummer (ej de fyra sista) samt klockslag när du föddes, land och stad som du ger mig via pm eller mail...önskas relationshoroskop behöver jag bådas två.
För mer info, kontaktar du mig via pm eller mail stina.westerblom@live.se
Konsultationen personligt med framtid sker även här via pm eller mail
Kostnad 400:- som betalas i förskott antingen via swich eller bankkonto
Personligt + relation 600:-

DISTANSHEALING

Med distanshealingen balanserar jag dina chakran på mitt speciella sätt:-) samt fyller dig med ny energi och där jag känner att du behöver mest.
Healing har jag gett sen år 2000 till många nöjda kunder, men haft en viloperiod från detta i ca 3 år. Känner nu glädje att kunna få ge healing till andra igen:-)
Tiden är ca 30min, och bäst är då du befinner dig i viloläge:-)
Kostnad: 300:-

AUTOMATSKRIFT

I denna metod frågar jag "pennan" för svar, då mest vid tidigare liv information

Konsultationer via detta sätt sker genom mail stina.westerblom@live.se eller pm.
Kostnad: 200:-



SPÅ DIG SJÄLV

Önskar du spå dig själv på ett enkelt, roligt och lätt sätt, kan du få svar på dina frågor om ekonomi, arbete och kärlek via min bok.
Tillvägagångssättet är att fokusera på din fråga samtidigt som du blundar och "blandar" boken upp och ner fram och tillbaka...när du känner dig klar slår du upp på måfå en sida ur boken och läser svaret under rätt rubrik.
Det finns 76 olika svar för ekonomin, kärleken i relation, singel samt i arbetet.
Önskar du köpa boken av mig, kontaktar du mig via pm eller mail stina.wssterblom@live.se

Kostnad för boken är 130:- inkl frakt som betalas i förskott till bankgiro eller via swich.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar