lördag 1 juli 2017

Lördagens spåkort horoskop tarot 1/7-2017

Hej på dig fina du denna härliga Lördag!

I dag säger korten att vårda din ekonomi eller det som bringar dig pengar...allt är inte guld som glimmar. Med andra ord, tänk både en och två gånger innan du fattar ekonomiska beslut.
Det ligger ett erbjudande, kontrakt med ett hus i en annan kommun...eftersom jag ej får affärer inblandade, tolkar jag det som en sommarstuga du hyr. Söker du lgh eller boende, står det för ett hyreskontrakt i annan kommun.
Det kommer positiv besked ekonomisk, så du väljer rätt väg i det förstnämnda och det ser ut att ha med ditt boende på något sätt att göra.
Korten pratar också om att du som i ett trollslag blir av med det som tynger dig...denna separation från något/någon ger dig ny sprakande energi. Kan också vara en lycka du har som för tillfället lämnar dig som leder till en enorm längtan...jobbigt att vara utan denna lycka, om så för bara en dag:-)
Korten pratar också om ett kärkommet möte med en underbar person som bara vill dig väl. Denna person kan vara din tvillingsjäl, på något sätt är ni starkt andligt kopplade till varandra. Det är kärlek på väg till dig som är singel och för dig i relation stärks banden än mer.
Korten avslutar med att följa ditt hjärtas val i allt...förvänta dig välstånd i ditt hjärtas val.

Önskar dig det bästa:-)

Min spålinje i dag är öppen mellan kl 11.00-14.00 samt mellan kl 18.00-22.00
Önskar du vägledning i ditt är du välkommen att ringa mig på 0939 1147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Måndag mellan kl 19.00-22.00 kommer jag ha en mycket erfaren, duktig medhjälpare på min linje som heter Didriane. Hos henne blir du konsulterad via Tarotkorten och medialt. Didriane är även en duktig healer samt djurkommunikatör som jobbar framgångsrikt bl a mycket med hästar. Önskar du kontakt med Didriane ringer du samma nummer 09391147106. Språk Norska/svenska
Påminner er via Måndagens spåkort inlägg:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar