torsdag 14 september 2017

Torsdagens spåkort horoskop tarot 14/9-2017

Hej på dig fina du denna Torsdag!

Jag våndas lite över denna regniga höst, då det bådar en vargavinter...hoppas på att resten av hösten blir fin och solig:-)

Dagens kort dom säger så här att du tar hem det du strävar efter...det du kämpat för med hela ditt hjärta ger nu frukt:-) Just nu kommer du i en period där allt du tar på går lätt och rätt tack vare din förmåga och de resurser du besitter.
Ett positivt besked i något du väntat på ger dig nu den chansen att gå vidare i ditt. Låt inte dig hindras av dina rädslor om sådana skulle fånga dig...lägg dessa villfarelser i bekymmerkorgen istället :-)
Korten avslutar med att du frigörs från ett tungt ok...du är nu i slutet av en fas i ditt liv och början till ett nytt lättare liv.

Önskar dig det bästa:-)

                                                          STINAS TAROTLINJE
                                                            Stina                Didriane

I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 10.00-11.00 samt mellan 15.00-22.00
Önskar du vägledning i kärleken, ekonomin, arbetet, boendet eller annat du undrar över? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Medium djurkommunikatör healer Didriane har öppet mellan kl 11.30-15.00 samt 18.00-22.00
Har du funderingar över vad som kommer i ditt, vem som spökar, meddelanden från nära och kära i andevärlden, hur ditt djur mår och tänker? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105
Kostnad: 16.90 kr/min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar